miercuri, 25 martie 2009

Scrisoare de amor "de plumb"

Mai tii minte cand ti-am spus ca vei fii a mea? Erai imbracata in rosu sangeriu si miroseai a Chanel. Prea clasic chiar si pentru tine. Dar te prindea in lumina de penumbra a lunii asa cum noaptea e prea neagra chiar si pentru ea, dar o prinde caci e parte a vietii ei. Pareai o parte din eternitate, cu zambetul tau da vampir insetat de focul unei inimi inocente si al unui suflet pur. Cand m-ai auzit vorbindu-ti asa ai facut un pas inapoi, extrem de hotarat, si ai incercat sa imi impingi prin privire amenintarea unei viitoare pedepse pentru indrazneala mea. Nici nu indrazneai sa iti inchipui ca tocmai pradatorul devine prada si ca o data si o data din nemarginirea lumii sau chiar din anturajul tau poate iesi unul mai puternic decat tine. Aveai in privire un foc ce si acum imi aminteste de imagini dantesti cu Inferne unul peste altul si acea zvacnire lucioasa ce o surprindeam mereu in zilele, nu multe, in care erai luata prin surprindere. Buzele tale sangerii devenisera de-a dreptul livide iar obrajii isi schimbau in fiece clipa culoarea ca si cum un secret teribil ar fi fost pe cale sa fie dezvaluit si tu nu puteai face nimic ca sa-l opresti. Recunosc, am fost flatat de starea ta de iritare sau macar de teama si asta deoarece dintr-o data ai lasat sa se vada latura umana a "pradatorului de inimi" asa cum te numeau toti. Singurul lucru neschimbat la tine era glasul pe care niciodata nu ti-l putusem modifica oricat as fi incercat. Vorbeai ca si cum nu ai fi avut nicio emotie dar privirea mereu fixa si culoarea buzelor tradau indignarea si iritarea ta interioara. Erai intr-o stare de nervozitate implacabila pe care n-am mai vazut-o decat in seara in care mi-ai spus ca nu mai ai cum sa fugi si ca a venit ziua in care trebuie sa te lupti cu demonii tai. Erai intr-un fel de transa nervoasa iar orgoliul meu ranced isi hranea fiece por cu indignarea si furia ta savurand voluptatea unui succes viitor dificil, dar nu posibil ci sigur. Si in toata atmosfera asta a ta de incordare, tu nu intelegeai ca in fiecare minut tu deveneai din ce in ce mai a mea exact asa cum te avertizasem caci tensiunea la care tu nu puteai rezista nu putea avea odihna decat in bratele unuia mai puternic decat tine. La multi ani iubito

3 comentarii:

  1. ''Ti-am spus ce esti a mea''- e cea mai frumoasa afirmatie pe care o poate face un barbat unei femei; cel putin din punctul meu de vedere. A apartine in intregime unui barbat, a te simti a lui, a te supune starilor febrile numai din cauza lui...e minunat.Succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Rochie rosie, Chanel- simpla si frumoasa imagine:).

    RăspundețiȘtergere
  3. de departe nu cea mai reusita. dar tin mult la ea. are istoric imaginea asta!

    RăspundețiȘtergere