marți, 20 martie 2012

Aici si acum

Fum, tutun, chitari si bere. Visul oricarui adolescent din generatia mea se repeta seara de seara in barurile facultatii mele. Si ce iese pe acolo. Uite o mica fresca. La bar se invart niste zaruri, iar dincolo 2 fete beau bere si fumeaza. Casc ochii si urechile la discutia lor. Nu e despre gloss, ci despre filozofie. Pro si contra nihilism. Sa reiau argumentele nu are rost.. Fiecare le are pe ale lui. Eu doar constat. In spate, un tip si o tipa dau noroc si se saruta languros (cat or mai avea pana la invariabilul “la mine sau la tine?”). Se vede clar ca abia s-au cunoscut.

Fusta ei mini din piele zice poate ai noroc, iar tricoul lui cu Slayer imi zice nu cred in nimic decat in ce e aici si acum. Se aseaza pe banca mica din lemn si se saruta. Ea ii pune mana la curea, el a coborat cu sarutarile mult mai jos de gat. Trupa canta coveruri Iron Maiden, iar in centrul ringului o alta mana pe fundul unei fete. Se lasa cu o palma. Altii se saruta dupa ce el i-a cerut un foc. Natura umana, nu? Pentru ca atractia se dezlantuie mai usor dupa ce capacul a cazut pe podea si spuma s-a dus. Veti spune, poate, destrabalare. Eu voi ramane la Rousseau: omul natural. Care redevine natural pervertind pervertirea cu orice fel de drog. Si totul de dragul prezentului

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu