marți, 20 martie 2012

Despre cafea si alte chestii

De obicei imi beau cafeaua pe fuga. Azi insa am mai mult timp si chef de observatie. Cafeneaua ramane institutia mea preferata. Pentru ca la o felie de pizza, la un suc, sau mai logic la o cafea limba se dezleaga. Uite un exemplu. In stanga mea doua fete, una cu parul tip coada de cal, cealalta blonda vorbesc despre haine. Blonda e in camasa cu carouri, cam cum purtam eu prin liceu, si timp de 5 minute explica cum ea nu-si lasa parul drept pentru ca nu-I place, si cum isi aranjeaza buclele.

In spatele meu, discutia stagneaza in jurul eternului ieri, iar la o masa mai in spate vreo 3 baieti vorbesc despre Starcracft Ghost. Superba diversitate umana. Acum blonda foloseste i-phoneul , sau cum s-o numi, pe post de oglinda ca sa-si dea buzele cu gloss. Uite asa arata o cafea intr-un loc aglomerat. Oameni multi, vorbe multe, ganduri exprimate poate pe jumatate. Si toate au la baza cel mai folosit drog: cafeaua. Acum intelegeti voi de ce va povestesc eu asta? Pentru ca lumea, aia adevarata, traieste cu si prin droguri (nu neaparat ucigatoare). Si nu e cum cred multi vreun pacat, ci o virtute. Aceea de a spune : Am dependente, deci exist

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu