luni, 6 octombrie 2008

Capitolu 2

O ultima rapa mosule si un Marlboro. Asta era planul cand a sunat la fel de stresant cum il stii Nokiaul meu. Un nr necunoscut in spatele caruia se ascundea vocea fiintei pe care amandoi o indragim atat: sora ta Cami. M-a sunat sa ma cheme la Cluj pentru un week-end de dragul vremilor trecute cum a zis chiar ea….sa fi strabatut aerul Rapa mea???….!!! Nu aveam cum refuza asa ceva si nu am stat la discutii. Chitara rucsacul Marlboroul nelipsit si mp3-ul. Am ramas la vechitura mea….la jukebox asa cum ii spunea Cami.
M-am intors acum doua ore cu un gust amar. Cami vorbeste numai de trecut si are in ochi o disperare ciudata. I-am lasat cutitul meu sa ii testez vointa. E o supravietuitoare, stiu ca nu il va folosi, dar nu strica niciodata sa ai ceva ascutit la indemana in caz ca intelegi ca nu mai ai menire pe acest pamant. Am gasit-o in mov si cu un zambet pe care il stii si tu….mereu in coltul gurii si cu acel gen de ironie care pe multi ii scotea din sarite. M-a intrebat daca o mai recunosc. Ca si cum distanta sau timpul ar putea separa sufletele pereche…..! Nu vreau sa te mint mosule, nu e bine. Am vorbit tot timpul despre ea. Tot ce stiu e ca merge prost cu faculta, ca nu mai scrie, a renuntat sa mai vaneze vise si mai ales s-a vopsit blonda. Cami blonda… un oximoron posibil doar acum cand spune ea ca nu mai poate iubi fiindca fostul ei, Marius, a dezamagit-o crunt.
Stii de cine vorbesc. E tipul ala cu creasta de punker care se imbata pe unde nimerea si nu se uita prea bine cu cine se lingea. S-au gasit acolo si ei i-a placut ca e nonconformist. Of doamne de ce nu a avut ochii ei de vulpe si instinctul ala teribil care ne speria pana si pe noi doi??? Cami a orbit si a devenit ceea ce noi nu credeam ca va fi….. o mica cocheta. Nu nu mai e ea dar mai are ceva din acea vulpe pe care o stii si tu. Vocea pe care nu i-o poate schimba nimeni, si mai ales felul acela de a privi care darama si o stanca din Fagaras. Am stabilit cu ea sa plecam pe munte. Dar nu o iau in mov…si nu vreau sa o vad ca flirteaza. Nici macar cu mine. Stii ca noi am fost pur si simplu fara ascunzisuri atunci cand am ajuns asa cum preziceau toti impreuna.
Da Cami a mea si sora ta flirteaza. Am fost la bere si a flirtat cu un tip necunoscut. E ori daramata ori s-a schimbat la interior mult mult prea radical si nu o mai recunosc eu. Cami a mea avea mister, Cami de azi vorbeste despre trecutul recent si a devenit previzibila.
Daca as avea putere sa ii dau ceva prin cutitul ala negru sau daca muntele i-ar revela identitatea ei trecuta si singura posibila as putea sa o salvez. Daca mai poate fi salvat ceva acum e timpul caci Rapa ei e cu multe ondulatii in voce si cu un timbru prea inalt pentru chitara care i se potrivea atat de bine. Deocamdata atat, fug sa corectez caci maine nu am timp… fac rucsacul si plec cu ea in Fagaras…tot pentru un weekend de dragul vremilor vechi si cu scopul precis de a ne-o da inapoi. Pace batrane!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu