miercuri, 2 iulie 2008

Vara asta

Doi caini latra la un mos, o tipa in fusta scurta se plimba prin fata scarii in asteptarea cuiva, Spania a deschis scorul prin Torres, baietasii mesteca seminte in fata blocului, o coaja de banana zace pe trotuar (pui pariu ca baba o sa calce pe ea?), blondina de la 6 canta sub dus o manea expirata, o minge a spart geamul magazinului de alaturi, doi copii fugaresc o matza, un card de gaste (ce or cauta pe aici?) pune la incercare franele unui Golf, o baba cumpara oua, mosul de langa mine aprinde un Carpat, in fata se vede aglomeratia din trafic, cineva a fost trimis la origini, vanzatoarea de alaturi se pupa cu un tigan, Germania rateaza prin Podolski, becul din lift s-a ars, soarele coboara incet dar sigur spre apus, bunica unei pustoaice o plimba in carucior, inca o mata traverseaza ilegal strada, canicula nu vrea sa mai plece iar scrumiera mea plina imi spune ca am mai terminat un pachet. Incet-incet noaptea coboara, apusul rosiatic apare iar si iar ca pe faleza din Vama, o doamna indescifrabila bate covorul, un tantar a facut cunostinta cu varul de pe perete, rucsacul imi face cu ochiul, blondina de la 6 a urcat pana la mine dupa un foc, frigiderul toarce magnific, si in zare se vad luceferii ce vin incet-incet sa anunte noaptea; in stanga cineva striga dupa tineretea pierduta prin cine stie ce cotlon, o alarma s-a declansat, blondina zambeste frumos si isi lasa decolteul sa mai alunece nitel, fumurile tigarii ei sunt subtiri, cafeaua tocmai e gata, afara rasare luna, un mos tipa sa dau mai incet muzica, cotul meu e prea pretios ca sa ma doara, canicula ma dezbraca de hanorac si lumina se stinge, iar singurul licurici e tigara mea ce se arde in intuneric si admira noaptea de vara ce sta sa inceapa iar!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu