vineri, 14 ianuarie 2022

Aritmetica

 

A fost o data P.


P la puterea Enis.


Si P era multiplicat . La patratul patratului. Desi era ca un morcov.


Asta imi amintesc. Un 4XP la puterea Enis. Ca un morcov. Sa fi fost pastarnac?


Si durea. Mai mult vorba decat P. Auzeam “blana”, “scandura” , “banca” si chiar unghi perfect.


Durea. De ce? Tu stii? Sau ai vazut? Esti “idealul' . Totul e mare, totul e plin, totul e mic.


Tu, tu cine esti? O reclama? Sau doar o reprezentare a acelui P?


Vezi tu? P....la puterea Enis, doare. Rau. Doare. Ca si cuvintele lui.


Te albeste …..si doare.....doare... Caldura aia doare. Apoi , alta durere , alta caldura.


Duce-ti-va dracu, eu nu vreau acea putere. Eu vreau sa ma intind, sa zac., sa tip si …..


Sa ma ridic la puterea V. Du-te ...cauta acea putere Enis suprema.


Eu, ….eu raman intre flegme, si dureri , si placere.


Si zac pe spate . Si ajung la puterea O , pronuntand vocale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu