duminică, 29 iunie 2008

Spania-Germania!!! Sau ce visam!!!

mereu inainte de asemenea momente se asteapta multe. eu personal cred in nemti. nu pentru ca imi sunt simpatici, nu mi-au fost niciodata, ci pentru ca schweinsteinger-podolski suna mai frumos ca iniesta torres. m-am saturat de asa zisa magie latina, a unui calcai frumos sau a unei bare frumoase. prefer goluri ca ale lui lahm si driblinguri seci fara farmec sau pase verticale a la frings. nu mai cred in magi de mult, de cand brazilia a luat un mondial pe o greseala de portar si de cand m-a sedus jocul simplu al lui Hammann.
o data cand eram si eu mai mic as fi preferat sa vad in loc de transpiratie un calcai artistic dar Hammann si ai lui mi-au aratat in 2000 cum se joaca un mondial simplu si la atac!!!
in seara asta cele doua atacuri de vis vor fi marile aparari si asta pentru ca miza e mult prea mare. spania viseaza germania stie. aici e diferenta intre nemtii si spania atat de latina si frumoasa dar uneori atat de lenta in aparare. nu tehnicii da efortului, nu calcaielor da transpiratiei, nu fanteziei uneori inimaginabile a spanililor, da fotbalului organizat al nemtilor. si asta pentru ca la temperatura acestui european o bere nemteasca e mult mai buna decat o corida!!! Hai Germania!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu